Kampania wizerunkowa Politechniki Świętokrzyskiej: filmowe portrety absolwentów

Politechnika Świętokrzyska, największa placówka edukacyjna o technicznym profilu w regionie, postanowiła skierować do młodzieży specjalną propozycję. Wykorzystując siłę obrazu, uczelnia rozpoczęła na początku bieżącego roku kampanię wizerunkową, której celem jest przekonanie potencjalnych studentów do wyboru właśnie tego miejsca na swoje studia.

Za pomocą serii filmów, uczelnia prezentuje historie swoich były studentów, którzy po latach nauki zdobyli znaczący sukces w różnorodnych dziedzinach. To oni stoją za kreowanymi nowatorskimi aplikacjami, badają granice możliwości sztucznej inteligencji czy budują fundamenty polskiej oraz globalnej gospodarki. Każdy z nich ma swoją unikalną historię, która zaczęła się od podjęcia decyzji o studiowaniu na Politechnice Świętokrzyskiej.

Według informacji przekazywanych przez uczelnię, to właśnie jej absolwenci są źródłem jej siły i prestiżu. Kampania ma na celu pokazanie młodym ludziom, że studia na tej uczelni otwierają przed nimi szerokie perspektywy i dają realną szansę na ciekawą, pełną wyzwań przyszłość.