Otrzymywanie decyzji o zobowiązaniach podatkowych przez mieszkańców Kielc od 17 stycznia

Począwszy od dnia 17 stycznia, mieszkańcy Kielc będą mogli oczekiwać na doręczanie decyzji dotyczących ich zobowiązań podatkowych w zakresie podatku od nieruchomości, podatku rolnego oraz leśnego na rok 2025.

Doręczanie decyzji będzie realizowane na dwa sposoby: bezpośrednio przez upoważnionych pracowników Urzędu Miasta Kielce albo za pośrednictwem usług pocztowych.

Podstawowe wymaganie dla uznania doręczenia decyzji podatkowej za skuteczne to jej osobiste odbioru. Mając na uwadze komfort mieszkańców oraz efektywną obsługę, w tym roku, analogicznie do poprzedniego, decyzje będą dostarczać pracownicy urzędu miasta Kielce. Operacje te będą realizowane podczas godzin popołudniowych i wieczornych, a także w soboty. Jest też możliwość przesyłki decyzji drogą pocztową.

Każdy z pracowników Urzędu Miasta Kielce będących zaangażowanych w doręczanie decyzji musi posiadać przy sobie odpowiednie upoważnienie oraz legitymację służbową.

Wszelkie dodatkowe informacje na temat procesu będą udzielane przez pracowników Referatu Wymiaru Podatków i Opłat od Osób Fizycznych. Można się z nimi skontaktować pod numerami telefonów: 41 36 76 351, 41 36 76 006, 41 36 76 008, 41 36 76 052.